Słownictwo związane z administracją to obszerny dział, obejmujący zagadnienia związane z organizacją codziennej pracy biura, sporządzaniem pism oraz kontrolą korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Od prowadzenia biura, przez kontakty z klientami,
Rozmowy o pieniądzach są ważną częścią każdego języka. Pozwalają komunikować potrzeby i pragnienia oraz określać wartość oferowanych przez nas usług czy dóbr. W środowiskach biznesowych stanowią ponadto sposób na zaprezentowanie
Najnowsze trendy zmieniają się wraz z priorytetami pracowników. Przez lata na listach najpopularniejszych benefitów pozapłacowych górowały ubezpieczenia medyczne i karty sportowe.
Jak będzie w 2024 roku? Jedno jest pewne –
Czy zauważasz wzrost liczby pracowników odchodzących z firmy, mimo przekonania, że Twój zespół jest zadowolony i zmotywowany do pracy?
W ostatnich latach rotacja kadr pracowniczych utrzymuje się na rekordowo wysokim